2013. április 13., szombat

Táblagép, Telefon vagy Laptop?

Sziasztok!
Gondolom mindannyian tudjátok hogy mi az a Tablet (vagyis táblagép). Először én sem értettem teljesen, minek gyártják őket. Azt hittem haszontalanok. Tegnap elkezdtem ezen gondolkodni, és rájöttem, hogy mégsem, csak sok ember rosszul használja őket.
Az én meglátásomban a Tablet, egy hordozható, olcsó zsebinternet, olyan emberek számára akiknek fontos, hogy szinte a nap minden percében hozzáférjenek a nethez, és nem akarnak ezért drága telefont beújítani, vagy mégdrágább laptopot venni. Abból a szempontból sokkal praktikusabb mint a netbook, hogy pici nagyon könnyű és szinte akárhol elfér, az aksija is jobban bírja. Persze nem utolsó szempont, hogy jóval olcsóbb is. 
A táblagépekeket viszont egyre többen nem rendeltetésszerűen használják. Például amikor azért veszik meg hogy "ilyen is legyen" erre példa az okostelefonnal és laptoppal ellátott gyerek aki már nem igen tud mit kérni szülinapjára vagy karácsonyra, de 1-2 hét után megunja és elő sem veszi.
 Annak a gyereknek viszont tökélete lenne akinek nem okostelefonja van laptopja sincsen, mert tud vele netezni, és az appokat is le tudja tölteni rá. 

Tablet vagy nem tablet?
Néhány pontban összeszedtem, szerintem mikor érdemes inkább tabletet venni mint laptopot, és mikor teljesen FELESLEGES neked egy táblagép.

Tablet:
  • Az internetet szinte csak facebookozásra, oldalak olvasgatására használod.
  • Nincsen iszonyúokos telód, vagy BlackBerry-d van. 
  • Nem igazán vagy az a filmletöltős típus.
  • Komolyabb képszerkesztő programot sem használsz, mert az sajna nem megy a tableteken.


Nem tablet:
  • Ha laptopod, vagy okostelód van: fölösleges. 
  • Ha imádsz filmeket letölteni: talbelten nem lehet :(
  • Ha van valamilyen netes hobbid, pl. grafikázás, honlapszerkesztés, stb.
  • Imádod  PC játkokat. Tableteken sajnos csak appok vannak.
Köszi, hogy időt szántál rám, remélem tetszett a cikk. 
Ha van egy kis időd kérlek komizz oda egy véleményt ♥

Ajánlj filmet, hogy kritikázzak róla!!
(komiban)

4 megjegyzés:

  1. Huuu nagyon jokat irsz! es igaz!!! de a legjobb az Ipad! <3 Velemenyezned a Picth perfect-et? Legyszi! :D

    VálaszTörlés
  2. Szívesen XDD
    Nem tudom mi az de megguglizom :DD

    VálaszTörlés
  3. A tabletekkel én nem vagyok kibékülve, számomra egy teljesen feles kategória.

    VálaszTörlés